3 Voordelen van het gebruik van gepersonaliseerde servetten

Hoewel veel bedrijven zich vooral richten op online marketing, zoals social media marketing, e-mailmarketing en zoekmachineoptimalisatie, is er nog steeds verdienste in de echte wereld van de reclame. Voor sommige bedrijven kunnen traditionele marketinginspanningen zoals giveaways en roadshows nog steeds zeer voordelig zijn.

Real-world reclame, in het bijzonder, op maat gemaakte servetten bedrukken, gedrukt servettenzakjes, en gedrukte kartonnen tissuedozen zijn zeer effectieve marketing tools voor alle bedrijven. In sommige opzichten kunnen ze het publiek bereiken op een manier die online en andere vormen van marketing niet kunnen. Als jouw marketing correct is gepland en goed wordt uitgevoerd, zul je de voordelen in een mum van tijd kunnen zien.

Hier zijn de top 3 redenen waarom maatwerk servetten een belangrijke bijdrage kan leveren aan jouw bedrijf.

Meervoudige belichting

Folders en flyers zijn geweldig, maar omdat een consument ze meestal niet lang vasthoudt, hebben ze weinig nut. In tegenstelling tot folders en flyers, klanten houden servetten voor een veel langere tijd, en deze hoge retentiegraad betekent dat jouw reclame zal een grotere blootstelling te ontvangen. Samen met het nut van tissues en jouw bedrijf, creëer jeeen goede indruk, en deze positieve associatie is iets wat klanten niet zullen vergeten.

Onder vrienden en familie of zelfs vreemden zijn tissues iets wat mensen vaak delen. Velen zullen jouw bedrukte tissuepakketten vrolijk aanbieden, en voor elk uitgedeeld pakje krijg je erkenning en uitzicht van nog meer mensen. Dit heeft de potentie om een viraal effect te creëren voor jouw marketing.

Kosteneffectief

Wanneer je weefselreclame vergelijkt met andere reclamemethoden, wordt weefselreclame als zeer kosteneffectief beschouwd. Ze zullen niet een gat in je zak branden, vooral als je in bulk gaat bestellen. Bovendien helpt het hebben van jouw gepersonaliseerde tissuepapier de consument de advertentie te houden, met behoud van de boodschap die je wilt overbrengen.

Ga er creatief mee om

Je tissuepakketten moeten de grootste impact hebben. Je kunt jouw berichten hilarisch maken; als je bijvoorbeeld in een telefoonbedrijf zit en de prijzen wilt adverteren, kun je taglines afdrukken als: “Een kleinigheidje voor jou bij ontvangst van jouw volgende factuur”, met jouw logo erin verwerkt. Dit type van tissuereclame heeft een grotere impact op jouw bedrijf als de consument wordt gezet door middel van een ervaring bij het zien van jouw boodschap.

Je hebt de mogelijkheid om jouw boodschap op het tissuepakket zelf te plaatsen, maar in de meeste gevallen zal het er waarschijnlijk uitzien als een mini-billboard en mensen zijn niet zo enthousiast over het verdrinken van hun huizen met gedrenkte artikelen. In plaats daarvan kun je jouw branding subtiel op de vellen papier laten drukken. Houd er rekening mee dat jouw eerste prioriteit altijd het krijgen van de juiste boodschap aan de juiste mensen moet zijn.

Lees ook: 3 Geweldige voordelen van een scheiding